Monday, May 24, 2010

TIGA PROGRAM SERENTAK BERLANSUNG DI TAMAN SRI KENARI - AHAD 23/05/2010


Pelancaran bas mini berlansung di perhentian bas Taman Sri Kenari yang di rasmikan oleh ADUN Bangi, YB Dr Hj Shafie Abu Bakar. Atas inisiatif dan usaha Pengerusi JKKK Sg Ramal Luar merangkap Ketua Kampung, maka penduduk di sekitar Sungai Ramal Luar, Taman Ramal, Sungai Ramal Baru dan Taman Sri Kenari tidak lagi perlu bersusah payah untuk menunggu bas di tepi lebuh raya sekiranya ingin ke Bandar Kajang. Rata-rata penduduk yang hadir mengucapkan kesyukuran dan berterima kasih di atas kemudahan yang di usahakan oleh pihak JKKK Sg Ramal Luar.


Dalam masa yang sama juga pihak JKKK Sg Ramal Luar terlibat dengan program gotong royong yang di anjurkan oleh Persatuan Penduduk Taman Sri Kenari. Program tersebut bermula pada pukul 08.30 pagi.
Manakala Sukaneka yang dianjurka oleh Badan Pengurusan Bersama Pansapuri Taman Sri Kenari bemula pada pukul 09.00 pagi. Kedua-dua program ini dirasmikan oleh En Narayanan selaku wakil Majlis Perbandaran Kajang.


Perancangan awal dan susunan gerak kerja yang di ketuai Pengerusi Persatuan Penduduk Taman Sri Kenari Dr Azman Hamzah untuk program gotong royong dan Pengerusi Badan Pengurusan Bersama Pangsapuri Taman Sri Kenari En Fauzi, maka kedua-dua program tersebut berjalan dengan begitu lancar tanpa ada gangguan dan perkara yang tidak diingini.
Tahniah dan syabas daripada pihak JKKK Sg Ramal Luar untuk semua yang terlibat dalam menjayakan program tersebut.

No comments: